sunday.

duschad och fräsch. snart ska även ansiktsmasken på och naglarna ska bli härligt blåa!
lite om helgen. i fredags fyllde vår kära vän linn arton så åkte och firade henne, en god middag
och en kul kväll. dock åkte vi hem rätt tidigt då varken jag eller theresé blivit myndiga än.
lika skönt de då jag hade feber och sjukt ont i halsen.
igår åkte jag hem till theresé med en godispåse och cola, blev en lugn myskväll.
och idag har jag bara tagit det lungt, varit hos mormor och morfar och ätit lite och sen
storstädat mitt rum, vilket verkligen behövdes då de låg kläder över hela golvet.
lovade er mer bilder från kvällen hos linn men det var 264 bilder så ni får nöja er med
dom här charmerande bilderna tills imorgon! men ni klarar er nog;)
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0