home again.

igår åkte jag till min kära i grebbestad.
vi lagade en underbar middag, gosade me hundarna, hyrde en kass film och bara myste järnet!!
längtar tills det blir sommar för då ska vi bo på strandplätten utanför ditt hus när vi får minsta lilla tid över!!! eller vad säger du elin?;)
idag har jag vart ute hos mormor, kört å ätit gott!
blev även en långpromenad när jag kom hem. inte helt fel
är svin trött så dags för mig att krypa till sängs innan jag kläcker ur mig något mer dumt,
tänker på det den lilla jäveln skrev nedan -haha skjut mig.
sleeep tight
/t





Kommentarer
Postat av: elin

självklart att vi ska! :D

2010-04-08 @ 12:28:00
Postat av: Kasparkamilla

Hi! Your website is really interesting! I like it!

2011-10-07 @ 12:32:28
URL: http://kasparkamilla.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0