00.19

ojojoj, ni som inte var på roxette igår missa något kan jag lova, dom var grymma som fan!
efter dom hade spelat klart kom gyllende tider ut och spelade några gamla godingar också. ja ni
hör ju själva, kan ju inte bli annat än bra! kändes dock ännu bättre när jag fick reda på att dom inte
uppträtt sedan 04 och att detta bara var en bonus för just halmstad. ganska väl spenderade
trehundra va. första gången jag var där och jag måste faktikst säga att de är en riktigt mysig stad.
inte sista gången man åker dit vill säga. har typ spelat in varenda låt, så ska försöka lägga upp
några klipp här så ni också får se.
nä nu ska jag lägga mig och sova, känns som om jag inte sovit hemma på evigheter.
/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0