10.42

känner att bloggen kommer lite i sista hand nu men jag försöker så gott jag kan.
har något och göra heeela tin, men ja klagar inte, jag gillart men de finns ingen generös jävel där ute som vill ge mig lite mer tid här i världen?......nää tänkte väl de.

hade en göör mysig dag igår med bara mamma och mormor. övningskörde iprincip HELA DAGEN, körde runt på mamma och mormor som den värste. till stan-sjukhuset-torp-munkis-mormors place-smögen-kungshamn.
hittade lite smått och gott på torp som ni kanske kan få se, om ja får tag på någon kamera vill säga.
väl ute på smögen bjöd mormor på en räkmacka&orangina mums!!
sen var det för mig dags att jobba 19-23.
som ni hör var de inte lugnt en enda sekund på min lediga dag. att stressa när man är ledig är inte okej.
stress är något som har blivit vardag för mig igen, även om jag är ledig så kan jag inte låta bli.
ganska hemskt faktiskt...stress till jobbet, stress till bussen, stress från jobbet, stress på lunch rasten...och så håller de på, överallt dyker de uppp. nån som känner igen sig kanskee?
vet inte hur jag ska göra för att varva ner. för ja gillar när de ärfullrulle hela tin, men ibland känns de som om ja inte riktigt hinner med mig själv och att de istället blir jobbigt. men så länge min mage hinner med tempot så ska vi inte klaga, sterssskiten som ja hade för två årsen var inte och leka med så borde igentligen inte hålla på som jag gör när ja vet att ja inte klarar av det. men men.



efter ja slutat jobbet la ja mig och såg filmen Karate kid, fan sån bra!!
will smiths son är ju föör söt. för er som inte sett den SE DEN.
nu blire frukost för fulla muggar
/t


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0