på lördag ses vi igen.

har i princip spenderat hela min dag på körskolan.
drar nog dit en sväng imorrn me. endast för att de är så roligt.
imorrn är även min sista dag på Ica för iår. blandade känslor meeen
ska bli gött med lite ledighet nu innan skolan börjar!
känner om inte annat att jag kan behöva de.
klickade även hem bussbiljetten idag som ska ta oss till kära halmstad, 114 rikstaler - som hittat!
fan va ja längtar. för er som inte vet så var jag i halmstad 2007 med andra ord tre årsen
och blev fullkomligt förälskad i stället. där ska vi bo en vacker dag tänkte både jag och nathalie.
och pekade emot dom nyrenoverade lägenheterna med tusen drömmar farandes runt i huvudet :)
har bara bra minnen med halmstad.
ska nu be till vädergudarna om fint väder på lördag för det såg inte så lovande ut.





minns de som om de var igår- de var en av dom bästa tiderna i mitt liv.
/t

Kommentarer
Postat av: Kallin

Så avis på er, njut och sjung för mig med är ni snälla :D

Therese, det kortet visar bara glädje- jag blir varm i hela kroppen, det var en fantastisk sommar!!

Älskar dig Pom! <3

2010-08-12 @ 23:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0