I miss the days of old, thinkin' about you.



Igår var jag, mamma och syrran först på överby & sen på torp och shoppade loss.
som ni ser lite av på bilden ovan. sen på kvällen drog vi på bio.
trollkarlens lärling..med min man -Nicolas cage. tyckte om den jätte mycket, kanske för att de var just han.? började gråta i slutet. så se den säger ja baaara:)
på tal om något heeelt annat så har jag kommit på att
jag hatar att stryka kläder. verkligen hatar. tycker de är så tråååkigt för de blir fan aldrig bra.
måste koncentrera mig till tusen så de tar ju evigheter!!
men nu har jag strykt klart för iår, nästa gång hyr jag nån som gör de åt mig!!
för fan så mycket roligare de finns att göra än att stryka.
yeye förutom de så spenderade ja alla soltimmar på körskolan idag me, kändes bra. not
fråga mig inte varför ja börja med körkortet på sommarn? kan vart de dummast val jag gjort. haha
bara nackdelar, sitta inne och plugga när de är fint väder, stå upp tidigt på sommarlovet, köra när de är som varmast och ac är pajj, och min kära maria har semester så de står härliga till. ni hör. förjävligt
ska nu försöka ringa min michaela en gång till men den jäveln klickar mig bara?
VAD GREJJAR DEN QVINNAN ME UNDARA JAG....
/t


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0