back on track.




blev en sväng in till stan idag då ja hade en körlektion bokad, var väl inte de roligaste när vi var hemma halv fem i morse och inte kunde jag sova på flyget hem heller. men upp kom jag!
efter de gick ja och mötte upp michaela då vi därefter gick till caktuz efter att ha dregglat efter en goo kycklingsallad men blev besvikna som fan då salladen smakade ren jävla kattskit.
blev även en snabbis på torp, hittade inget, men brukar vara så när jag har fått cash
annars har jag bara vart hemma. övningskört med mamma åsååå
tråkigt som f a n att vara hemma igen. spyr på vädret och allt.
vill bara ge mig av. de var så jävla gott. ni anar inte hur jävla mycket vi behövde den resan.
anyway.
såg precis filmen Love happens med vackra jennifer aniston, den vra bra men väldigt förutsägbar film får jag då säga men grät som en tok där ett tag endå ha ha, va är det här? gråter till varenda film....
nää om man skulle lägga sig nu kanske... har ett par timmar att ta igen.
/t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0