I Wouldn't Change A Thing.

spenderat några dagar nere i göteborg hos mitt hjärta. bara myst och igår blev det en sväng till
freeport, dock hittade jag inget och det var svinkallt! fick även öviningkört lite, fett nervös då
det är förjävligt att köra i göteborg men det gick allt haha! imorse åkte daniel till hemsedal och
jag ska tillbringa nyår med mina underbara tjejer! dock känner jag inte för att ta på mig en tight
klänning utan snarare köra på en vit transparent skjorta, svart sidenrosett och blodröda läppar.
aja får se hur jag gör! var en sväng förbi torp förut och kikade lite men hittade inget mer än en
tröja för en femtiolapp och lite champange och gott till imorgon. lääängtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0