You got a fast car. Is it fast enough so we can fly away?



bilden är från i tisdags. mums

inte uppdaterat på ett tag. men har haft och göra. men för att göra de hela kort?

I tisdags klarade jag ju körkorts terorin och med andra ord fick de där jävla körkortet tillslut.
känslan är obeskrivlig, fan sån panik jag haft angånde de så de är så skönt att de nu är över.
I onsdags var jag och min faster i göteborg och fotades i The Studio, hade aldrig gjort de tidigare så de var  absolut en kul grej. stosade även runt i affärerna men hittade dock ingenting.
men var en mycket mysig och rolig dag tillsammans med dig faster.♥
I torsdags var jag och lämnde blod för första gången. som ni förstås redan sett här på bloggen.
det gick iallafall hur fint som helst, kändes inte ens. fattar inte varför inte fler är de?
tråkigt att man måste vänta till april till nästa gång bara. jaja, ska va glad att jag fick bli blodgivare ens.
sen har jag jobbat fre-sön på eurosko. så helgen har varit lugn.
efter jag slutat på söngen åkte jag dirket ut och firade jul hos mormor med alla kusiner.
riktigt mysigt och kul och träffa alla igen. allt för sällan man gör de. synd tycker jag. hade mått lite halv krassligt hela dagen, så när jag kom hem slog de om helt, och jag låg i 40 grader feber.
så har legat hela dagen idag, har inte riktigt tid med detta känner jag. verkligen fel tidpunkt. men what to do? blir att åka in till skolan en snabbis imorrn, vare sig med feber eller ej.
och så håller jag tummarna på att jag är frisk tills på onsdag då jag ska jobba.
om fyra dagar är de julafton, HUR SJUKT ÄR INTE DE? tiden har verkligen flygit iväg.
inte inhandlat en enda julklapp ännu. haha känns braaa! nä nu blire sängen för min del. natti gott folk♥

Kommentarer
Postat av: Lena

Du är grym Therese som fixade körkortet!!

Jag tyckte också att vi hade en mysig och rolig dag i Göteborg.Nu hoppas jag att du kryar på dig!Sköt om dig.Kram

2010-12-21 @ 10:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0