I just feel complete when you're by my side.

medan jag suger på en djungelvrål klubba tänkte jag berätta lite om hur min jul sett ut.
låter väl himlans spännande vaaaa?
firade iallafall självaste julafton hemma med släkten, och på kvällen kom daniel upp så det blev bara
mys. lördag åkte vi ner till göteborg och det blev utgång!
söndag blev det bara lungt. när vi väl hade vaknat till liv drog vi oss in till stan och bytade
min ring jag fick av min älskling i julklapp, då den var lika stor som en tummring, haha!
sen på kvällen blev det bara mys med godis och film, fick äntligen sett på första arn. lite efter. i know!
imorse blev det en buss hem vid 9 då jag hade tid hos frissan. blev att ta bort min gräsliga utväxt
så det gjorde gott vill jag lova! nu ska jag lägga en ansiktsmask och sen ska jag bänka mig framför
tvn.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ååh snygg ring! Vilken affär är den ifrån? (:

2010-12-29 @ 13:44:40
Postat av: Michaela

visst är den! den finns på guldfynd :)

2010-12-29 @ 21:37:17
URL: http://theresemichaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0