NYTT ÅR NYA MÖJLIGHETER!

2010 börjar gå mot sitt slut,
här är en sammanfattning av mitt 2010!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?: ja jag tog körkort
2. Höll du några av dina nyårslöften?: nää är riktigt usel på sånt
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?: ja, eller dom är på g rättare sagt!
4. Dog någon som stod dig nära?: nej
5. Vilka länder besökte du?: spanien, england
6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?: mer sol & värme när jag är ledig
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? är sämst på datum, men vår tripp till stockholm/kiss,  när jag fyllde 18, mallis, alla utgångar, alla konserter, när jag tog körkort, london resan, säkert något mer som jag inte kommer på nu i skrivande stund!
8. Vad var din största framgång 2010?: öööö
9. Största misstaget?: donoo
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?: japp, inte så konstigt med världens sämsta imunförsvar så
11. Bästa köpet? mallisbiljetten
12. Vad spenderade du mest pengar på?: mat? och nöjen!
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?: nära och kära, sol & värme
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Yolanda Be Cool - We No Speak Americano, eminem - love the way you lie.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?: gladare
16. Vad önskar du att du gjort mer?:  tränat kanske
17. Vad önskar du att du gjort mindre?: legat sjuk
18. Hur tillbringar du julen?: olika från år till år, men alltid med nära & kära!
19. Blev du kär i år?: nej
20. Favoritprogram på TV?: så mycket bättre!
21. Bästa boken du läste i år?: nikki sixx - the heroin diaries
22. Största musikaliska upptäckten?: oj svår fråga, massa ju! maskinen, KIZZ, volbeat med mera med mera
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?: kommer inte ihåg vad jag fick, men kommer ihåg att de var lyckat!
25. Något du önskade dig men inte fick?: naae
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?: åkte och badade med andreas m, jobbade på ica och sen träffade jag min michaela!
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?: jadå men det finns det alltid
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?: slapp
29. Vad fick dig att må bra?: nära och kära
30. Vilken kändis var du mest sugen på?: david beckham vaklart
31. Vem saknar du?: mina änglar i himmlen.
32. De bästa nya människorna du träffade? måste va alla nya jobbkollegor från detta året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0