better days.

vaknade klockan sex i morse av världens storm på utsidanoch trodde seriöst taket var påväg att lyfta.
jösses vilket väder vi har! det är ju helt sjukt, vi är som gott som insnöade!
så har bestämt mig för att de är nog bäst att jag stannar inne idag.
skulle jag nog gjort ivilket fall som helst då jag gör allt för att friska till!
har verkligen vart en hemsk vecka, hatar och bli sjuk.
men känner nu att jag är på bättringsvägen och de är nog tack vare all medicin och alla nära och kära som har stöttat mig. blir så sjukt deprimerad när jag blir dålig.
varför kan jag aldrig få en vanlig jävla förskylning för? måste de alltid bli tiotusen gånger värre för mig? så tänker jag varje gång!! men har man kasst imunförsvar så har man!
ska nu städa upp här så de blir mysigt att va här
sen ska jag ta mig en vaarm dusch och sen krypa ner under täcket med en bra bok.
där har ni min dag än så länge...
/t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0