back to reality again or rather hell.

då har skolan börjat igen, kan ju inte påstå att jag har saknat den precis.
alla tidiga kalla mornar och allt jävla plugg. men samtidigt är de skönt och få lite rutiner igen.
imorgon skall jag och filly dra till badhuset innan skolan. fast att vi har sovmorgon.
svider lite då de kommer vara väldigt lockande att ligga kvar i min varma gooa säng.
men med lite vilja så går de mesta punkt slut
tycker synd om michaela och sara som ligger hemma och är sjuka:( usch, inte roligt.
tycker även att snön kan ta och försvinna nu,
för pga snön kan jag inte....
ett: gena på morgonen när jag ska gå till bussen,
två: gå mina promenader
tre: gå utanför dörren utan att behöva slänga på mig tio kilo kläder
och för de fjärde får jag enormt dålig hy utav de.
ja ni hör ju, de är förjävligt.
nu hade jag tänkt att dra ner till posten och hämta ut mitt paket som har kommit. skojsigt!







Kommentarer
Postat av: guess who mohahaha

freddan på sista bilden wiiiiiiiiieee

2010-01-14 @ 20:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0