hos pappa.

tack för en trevlig kväll i går tjejer!
imorse efter vi hade vaknat till liv, packat och städat iordning.
åkte jag direkt till smögen för att fira min faster som fyllde tidigare i veckan.
efter några timmar där, mätta och gooa så begav vi oss hem för att kolla på frölunda - modo.
gick ju dessvärre inge vidare för frölunda. tråkigt. men men.
fick äntligen sett på sommaren med göran ikväll med.
haha kan inte säga annat än att göran är bara för skön!
nu ska jag lägga mig och se på my sisters keeper som michaela har tjötat på mig att jag ska se..
ska bli spännande och se om den verkligen är så bra som alla säger....


min lillebror - frölundas största fan.
/t


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0