1 dag kvar.

fan så gott väder vi har, klockan är halv sju och solen skiner som bara den fortfarande.
är det inte underbart?
har legat ute hela dagen i solen och bara njutit av värmen och ledigheten.
tog även mitt första dopp i havet idag, inte en enda manet och 21 grader. PERFEKT.
haah de är bara den förste juli..förste juli..fan så röten jag är...
nää nu ska jag hoppa in i duschen innan vi drar in till stan ja, min mamma å syster.
fyller ju imorrn, hela arton år, det är fan helt sjukt va fort tiden går, men jävlar va gött de ska bli!
så ska in och få min present av min syster. spännande!
älskar överraskningar mest av allt!:D
Imorrn blire jobb 13-20.15 efter det blire snabbt in till stan för galeej!
/t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0