Another Day, Another Way.

har i princip legat och snorat i sängen hela dagen!
inte haft någon större kraft till annat. jag som hoppades på att vara bättre idag.
så att jag och michaela kunde dragit ut och skaka lite rumpa.
men icke, vaknade istället upp värre än värst.
men imorrn äre jobb 11-17.15 som gäller.
vettifasen hur jag ska komma upp och hur de ska gå på jobbet dåå
jag som snyter mig varannan minut, hör nästan ingentingen och ögonen som rinner iett.
men bara och bita ihop och hoppas på att dagen går undan!:)
på måndag har jag körlektion, som jag inte haft på huuur länge som helst nu
eftersom dom haft semester, så får se hur de går, kan bli roligt. och jobb därefter på kvällen.
så har absolut inte tid med det här veleriet som ni kanske förstår.
mamma var iväg och hyrde tre filmer till mig förut. gullig som hon är♥
så hade tänkt se en till nu innan jag släcker för idag. är på tok för pigg.
såg It's complicated förut, å guud sån mysig film:) tycker Meryl Streep är grym!!
hört att shutter island ska va kass men vill ändå ge den en chans.
sen älskar jag ju allt som Nicolas cage gör så Bad lieutenant ska bli spännande och se!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0