känner ingen ångeeeer.

drog direkt till munkedal igår efter jag slutat 13.00
la mig och sov några timmar innan mikaela kom. var nog de gooaste jag gjort på länge!
planen var att vi skulle dra till lysekil där hoffmaestro skulle spela.
men eftrersom jag skulle upp och jobba 07.00 idag var jag tvungen och komma hem.
och då vi inte kunde komma oss hem på något vis drog vi istället till BADEN.
närmare hem till sängen om inte annat. och maskien skulle ju spela
så det gjorde inte så mycket att vi aldrig kom till lysekil
då vi lika gärna ville se maskinen plus att vi ska se hoffmaestro iaf två gånger till innan sommarn är slut.
gårdagen var grym! hade skit skoj. maskinen var grymma! var dock  j ä v l i g t  svettigt. fyfan
kom väl hem vid tretiden någonting, trodde aldrig jag skulle orka upp när klockan ringde 06.10 men det gick riktigt bra faktiskt! och på jobbet hade vi så himla mycket att göra så tiden gick undan värre.
nu är jag hemma i munkedal igen, pendlar som en dåre. men jag klagar inte!:)
hade tid hos tandläkarn i dag kl 16.00 då jag fått så djävulskt ont i två tänder. var livrädd att de kanske var ett hål på g elelr något liknande.
men icke, allt berodde på min jävla förskyldning. blir så trött!
hur länge ska detta hålla på? har ju sagt att ja inte har tid med detta!
ikväll vare tänkt att jag och michaela skulle dra ut till smögen då seglarna är där idag.
men blir nog inget med det. då michaela ska jobba imorrn tidigt och jag ska upp in till stan tidigt för att köra två dubbel lektioner och efter de åka dirket till jobbet. 
borde lägga mig tidigt ikväll, har massa timmar att ta igen.
nu ska vi äta grillat. muums
/t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0