äntligeeen.

idag började mitt sommarlov, fan helt underbart!
även mitt sista. det är sjukt när jag tänker på de, mitt sista sommarlov?
och jag ska jobba hela sommarn, borde vart ledig och bara glassat runt,
men det funkar ju tyvärr inte så.
fick mitt efterlängtade G i svenska A, haha. var som att lyfta bort en sten från bröstet, sån otrolig lättnad! slitet som ett litet djur för det och hade nog inte klarat av och höra något annat. fick även VG i webbdesign något jag nog aldrig någonsin skulle kunna trott när jag började kursen.
har vart ett helvete rent ut sagt.
och praktikplatsen för årsk 3 är fixad så allt känns så himla bra just nu! men nog om de.
va med min älskade pom idag, drog till torp där vi fick fyndat en hel del, jag gillart!
alltid lika mysigt ihop men träffas dock alldels för sällan nu för tiden, tråkigt som fan men!♥



imorrn ska jag soova ut, lär ju inte sova så mycket i helgen hhoho.
/t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0