I still dream about you.

vart en ganska så seg dag idag fast har haft häcken full så de har minsann gått undan ändå!
känns inte som om det är fredag, men jävlar va gött det är.
var det något jag behövde så var de HELG!
har vart galet trött hela veckan så ska alldeles strax hoppa i säng!
fick igår syn på en produkt mot porer som jag blev sugen att testa.
har aldrig sett den tidigare fast kan va för att jag aldrig letat heller.
så idag när jag skulle köpa den fick jag den istället av min chef. så himla gulligt:)
eftersom jag inte har någon kamera så kan jag tyvärr inte visa er den men de är små strips som ska rengöra på djupet iallafall. får hoppas den är bra!



min lilla tjej steriliserade sig idag, helt groggy vimlar hon runt här, stackars liten.
/t

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad heter den?:D kosta ? vart köpte du den?:D

2010-03-13 @ 11:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0