YES!

idag mina damer och herrar har jag gjort något jag så länge velat men som jag hela tiden har lyckats skjuta upp på något konstigt vis.
nämligen *trummpinnar* testat mig på snowboard ... ha ha.
var väl på tiden, tycker ni inte!?
vet inte vad jag hade förväntat mig, typ att jag skulle vara kung direkt?
tjiii fick jag iallafall, kände mig som ett kylskåp, men fasen så skoj ändå!
nu vill jag verkligen inte att snön försvinner, måste åka meer!!
(he he mycket möjligt att jag slog i huvvet lite för hårt förut)
ligger nu och funderar på hur fan jag ska komma mig upp imorrn? är fan helt död.
har bytat så jag har praktik imorrn och studiedag på torsdag istället då de passade mig mycket bättre.
tror de är bäst jag lägger mig innan jag ångrar mig. natti/t


saknardet. - fjällen alltså, för er som inte förstog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0