Mars 2, 2010.

idag när jag kom in till skolan visade de sig att alla förutom EN lektion, sista lektionen var inställda.
sådär lagom kul, var bara att ta första bästa buss hem igen.
fick för mig att jag skulle bakat en kaka men blev inget med det då vi inte hade något smör.
men fick fixat med lite annat mer nödvändiga saker ist.
så denna dagen kan man säga har vart allt annat än rolig.
ska alldels strax åka ut till mormor och äta och väga mig. nicee
imorrn måste jag till torp för sen börjar ju praktiken. wei..ska bli kul!!
/t

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför ska du väga dig`?

2010-03-02 @ 17:45:49
Postat av: THERESE

hmm fråga mig inte, gör de alltid när jag är ute hos henne ha ha

2010-03-02 @ 21:48:04
URL: http://theresemichaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0