wanna rock this feeling off the ground.



ligger nu och lyssnar på en av världens goaste låtar, den gör mig så jäkla glad! tack munkis:)
fick precis reda på att vi har avslappning imorrn på idrotten istället för badhuset.
gissa om jag och mitt hår hurrar? fan va götttt
hade inte orkat de då jag ska gå lång dag, vet med andra ord inte när jag slutar. känns ju sådär bra!
idag efter första lektion fick elin och jag något jävla ryck och bestämde oss för att ta mer hål i öronen.
och drygt 20 minuter efter var vi båda 2 hål rikare. ibland är vi bara för roliga!
en annan glad nyhet är att jag nu har en sony ericsson w880i igen.
känns underbart, är så himla glad, den telefonen är mitt livs stora kärlek
i nästan hela tre år höll vi ihop, får hoppas på minst lika många nu ha ha
jag ska inte ha någon annan helt enkelt! låter kanske knas men såäre!
nu ska jag lägga mig och fortsätta läsa flickan som lekte med elden innan jag släcker lampan för ikväll!
natti/t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0