with or without you.

har haft fullt upp dom senaste dagarna=dålig uppdatering för min del.
åkte ut till kungshamn i lördags, hade hänt en himla massa sen jag var där ute sist vill jag lova, var på håret att jag kände igen mig ha ha.
gick på modevisning med faster, tycker det är skit kul. blev dock helt såld i en klänning....suck..
till kvällen fetade vi oss, med pizza & chips till äntligen midsommar och senaste wallander-vålnaden.
alltid lika mysigt ute hos pappa♥
åkte inte hem förens på söndagkväll efter jag vart på kalas och gottat mig  ä n n u  mera.
så var riktigt laddad inför spinning idag med andra ord, meen som visade sig vara inställd så de blev  mentalträning med massage istället. fast lika gott de! älskar att bli ompysslad..
blev en promenad i den fina vädret med michaela när jag kom hem. gott och prata av sig om inte annat:)
om tre dagar är det loov, ska bli så jäkla gött!



lite mingelkäk innan det hela började som bestog av..
Laxmousse med tångknäcke - ni skulle sett mitt ansiktsuttryck efter jag fick reda på att de inte var ett vanligt knäcke. ha ha fy.
skaldjurscocktail smaksatt med grape, äpple, citrus och ärtskott.
och till dessert Ganach överdragen med mörkchoklad och 22 karats bladguld. - de absolut goaste!
/t

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Låter som om att du har haft en väääldigt bra helg gumman, va skönt! <3

2010-03-30 @ 15:16:08
URL: http://nathaliekallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0