You touch my heart.

haft en helt underbar helg, det har verkligen vart mys på hög nivå! ♥
tycker det är synd att den går så fort bara, imorrn är de redan måndag igen vilket innebär skola. suck.
ser framemot på torsdag, då det är dags för praktik igen. trivs hur bra som helst!
alla är så himla rara och dagarna har än så länge gått otroligt fort!
jag bara älskar och lära mig nya saker! lär mig något nytt varje dag och tycker de är så himla roligt :)
såg igår på filmen The truth about love som var riktig bra.
var egentligen dö trött, så skulle kunnat somnat vilken sekund som helst men det gick helt enkelt inte, var så inne i den och man var bara tvungen och se hur de hela slutade.
ni som sett den vet vad jag pratar om?
den är några år på nacken men för er som inte sett den så tycker jag att ni ska göra de!!
är extra glad idag för att gossip girl börjar igen och 21.00 går filmen Music&lyrics på kanal 3.
hade tänkt jag skulle ta och se den, sist vi skulle se den var fodralet till den tom. typiskt va? haha
/t

Kommentarer
Postat av: Nathalie

det är inte mys när man somnar på soffan Therese ;)

2010-03-07 @ 17:21:18
URL: http://nathaliekallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0