16.47

inatt svettades jag ena stunden och frös ihjäl andra. och så har jag förkylningsblåsor i hela
munnen så jag kan knappt äta. smärtan är förjävlig!!! haha känner mig så fräsch ska ni veta.
med andra ord, ingen skola för mig den här veckan. kill me! orkar inte med detta, varför ska jag
få allt på en och samma gång för? aja. peppa peppa ta i träää
fick iallafall beställt hem ett par grymt läckra skor för några dagar sen som jag hämtade ut igår.
visar imorgon. nu ska jag ta mig och lägga mig framför tvn och äta twister. glass är livet när
man är sjuk.

Kommentarer
Postat av: fridaaa

hur många tatueringar har du? ser ut som tre. kan du inte lägga upp bilder på dom

2010-11-21 @ 17:07:30
Postat av: Michaela

haha tyvärr är de inte jag på bilden

2010-11-21 @ 18:17:50
URL: http://theresemichaela.blogg.se/
Postat av: Anonym

va sjukt likt :)

2010-11-22 @ 22:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0