hej mitt vinterland.


Vaknade upp med världens förskylning, ögongen å näsan rinner i ett och de gör svin ont att svälja.
Inte nu igen var min första tanke, orkar seriöst inte. blev jag inte nyss frisk?
skyller på vårt härliga väder vi fått! fattas väl bara att jag ramlar och bryter alla ben jag har!
till något ännu mer tragiskt så är det sista veckan på praktiken nu. tiden har verkligen gått sjukt fort!
ska bli riktigt tråkigt, ser inte fram emot skolan och dom tidiga mornarna alls !!
nää nu blire att krypa till kojs så jag är pigg för imorrn har jag röva full av saker att göra.

Kommentarer
Postat av: Mattiasdaniela

Hello! If you want exchange links with my website, contact me please. I can install your link

2011-08-16 @ 10:08:29
URL: http://mattiasdaniela.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0