MYS!

igår tog jag mig ur sängen för första gången på ett par veckor. haha tragist de låter, men sant.
men ner till göteborg tog jag och min älskade vän oss och det blev lite kick i affärer och mat på
paprika. blev även lite varm choklad innan jag följde terra till tåget och mötte upp daniel.
så det var en riktigt mysig fredag vill jag lova. fan vilket snöoväder vi har fått här hemma i dalen, fick
änna en liten chock när jag kom fram till torp och skulle byta buss. gillar vi inte! var iallafall tur att
både jag och theresé köpte med oss varsitt par uggs hem igår, och vilket kap vi gjorde gott folk!
imorgon är det pulkaåk med tirre som står på schemat. löööve it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0