home sweeet home.

då var man hemma igen efter några underbara dagar i London.
första men absolut inte sista gången ja va där vill jag lova, jag ska dit igen!
rikitgt glad över att vi åkte nu för deras julbelysningen är något utöver de vanliga.
helt magiskt, något man bara måste sett nån gång i livet.
i en park hade dom gjort "Winter wonder land", som jul på liseberg typ. riktigt mysigt♥
förstår även om man är tjock där, för jävlar va mycket gott dom har, precis överallt.
kan ju säga att ja hade inte klarat mig utan nathalie där heller.
bara första dagen kommer de fram en man till mig ARE YOU LOST? aaa..de säger väl allt? ha ha
bilder kommer när jag orkar, tog en heeeel del. så de kommer sammanfatta resan.

Imorrn ska man tillbaka till skolan. fan va jag inte ser fram emot de.
blir att ställa klockan på 6 som jag inte gjort på jag vet inte hur längesen?
nu ska jag lägga mig och se på Så mycket bättre.
bäste programmet, gillade inte att jag missade de i lördags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0