cause I loved you with every ounce of me, you know its true.


en lektion i skolan idag, hade det inte vart för gröten hade jag inte åkt in!
drog sen til torp för kändes som jag inte vart där på några år
men slutade att jag fick hoppa in och jobba. vilket bara var roligt.
pengar behövs alltid om man heter therese så de passade mig bara bra.
skulle vart med mina brudar ut ikv men blir ju inget med de, lite tråkigt
hade verkligen sett fram emot de, har ju inte vart ute på TVÅ månader. förjävligt äre
förutom i london då men de räknas inte haha så gissa om jag vill ut och skaka rumpa!!!
skönt att vi är lediga imorrn iaf, blir nog en sväng till götet.
var på tok för längesen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0