Was this over before it ever began?

ingen skola idag då jag inte orkade helt enkelt. somnade inte fören vid sex imorse så hade ingen
som helt ork. men efter en mcfeast till frukost åkte jag iväg och solade och hämtade ut mitt
och terras paket. som innehållde två par skinn handskar. med avklippta fingrar och nitar.
skit snygga! men anningen för stora. of course. så blir till att skicka tillbaka dom och leta vidare.
imorgon blir det torp med mamma ihopp om att få mig en blackberry. och lite annat smått och gott!
på torsdag blir det lipz med brudarna och sen blir det nog göteborg i stort sätt hela helgen.
på fredag blir det myskväll och sen på lördag ullared och söndag blir det förhoppningsviss liseberg.
så det är en ganska så fullspäckad helg som väntar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0