you make me smile.

åkte ner till sarah sent i onsdags kväll och igår morgon åkte vi och blev sminkade och
fotade, riktigt kul hade vi! dock var jag inte nöjd med en ända bild då mitt smink inte kunde
sett värre ut! såg ut som jag hade blivit slagen, och var helt ojämn i ansiktet...kanske inte
så konstigt då dom använde sig av h&ms foundation och att min sminktör verkade vilja slå
världsrekord i att sminka. haha! jaja, en kul sak att göra iallafall och både sarah och andreas
fick med sig några riktigt snygga bilder hem.
vid halv 5 ska jag infinna mig på vårdcentralen då jag haft ont på min vänstra sida av käken
i snart en vecka, inte okej. och sen ska jag dra mig ner mot göteborg för en myskväll!
kommer upp lite bilder imorgon när jag kommer hem från gårdagen.

Kommentarer
Postat av: Knutdina

Excellent site!

2011-02-07 @ 16:51:15
URL: http://knutdina.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0