Just tell me how we got this far?


legat inne i fleeera dagar och bara vart död. men nu börjar jag bli bättre vilket är sååå otroligt
skönt ska ni veta. tacka gudarna för zyx, nässpray och tee haha, de jag levt på typ!
i helgen ska vi fira min äldsta vän sarah som äntligen fyller 18, så på fredag är de jag som tar mitt pick
och pack och drar ner till göteborg. på lördag kommer även terra och fille efter och det blir middag,
förfest och sen utgång! kommer bli så grymt va!!! dock är det några dagar kvar så ska riktigt kurera
mig så att jag är frisk som en nötkärna till helgen. nu ska jag ta mig en dusch och sen lägga mig och
kolla på reprisen av paradise hotel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0