and it burns burns burns.

tiden räcker inte riktigt till längre. som ni troligen märkt ang mitt bloggande de senaste.
tur att michaelakan hålla ställningarna för oss båda ;)
mina dagar ser mer eller mindre ut  såhär nuförtiden,
06.30 ringer klockan, 07.10 går bussen, 08.10-11 befinner ja mig på körskolan, 12-19 Eurosko, 21.00 promenad med michaela, hemma 23.35 och somnar med michaela i luren.
förstår ni???? men nog om de.
Idag har jag kört och hälsat på mormor. och morfar.
skulle vart ut och kört klackarna i taket med mina tjejer ikväll men blir nu inte så för min del.
men de gör mig inget, ser riktigt fram emot en goo hemmakväll.
för de är nog va ja behöver.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0