nu: promenad.



fick en chock när jag kom hem och såg så många namnade kuvär till mig. har nog aldrig hänt ha ha.
höll tummarna nån minut att något skulle vara från blodcentralen men nääää, bara skit alltihop.
har nämligen anmält mig till att bli blodgivare!:)
har nu äntligen åldern inne så hoppas nu inte mitt blodvärde är fööör lågt.
eller att jag inte får ge av ngn annan anledning, då hade ja blivit så jävla ledsen!
har velat göra detta sen ja var 12 typ hahah skojar inte.
ENGAGERADE NI ÄR I FRÅGESTUNDEN FÖRRESTEN,  vet ni redan de ni vill veta om oss eller? annars är de ju detta väääärldens chans att ställa oss mot väggen. lovar att svara så ärligt vi bara kan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0