Svaren del 2.

Postat av: isabelle
Vad tycker ni om åldersskillnad i ett förhållande?

Svar:
T- tycker inte de har någon som helst betydelse. ålder är bara en siffra.
M- skulle aldrig kunna vara tsm med någon yngre än mig själv. men annars
håller jag med theresé.

Postat av: pusselito
kan jag få ge en puss på er stjärt?

Svar:
T- givetvis!
M- come too mama

Postat av: lisa
vilken är eran favvis kändis?
asså den snyggast?

Svar:
T- the one and only david beckham
M- finns alldeles för många snygga för att välja bara en!

Postat av:
vilka röstade ni på i valet?

Svar:
T- centerpartiet inom komunen & socialdemokraterna i rikstan
( fasten att jag älskar freddan, förlåt )
M-haha för liten för att rösta

Postat av:
dags för dig och robin att bli tsm snart eller michaela?

Svar:
M- tycker vi har det bra som vi har det så ser ingen anledning till de just nu faktiskt.
T- jaaa lille röbbin är så välkommen in i familjen såå

Postat av:
Vad ska ni göra efter gymnasiet?

Svar:
T- den som lever får se
M- bli rik

Postat av: micko
jag undrar om jag kan få ta en idolbild med er när ni kommer tillbaka från eran praktik?

Svar:
T&M- när du vill hjärtat!

Postat av:
hur kort är du michaela? du e rätt kort va?

Svar:
M- basketspelare blir jag nog aldrig men jag står ändå rätt stabilt med mina 1.63

Postat av: ylva
är ni fortfarande vänner/har kontakt med era ex?

Svar:
T- nej. slutade rätt illa mellan oss tyvärr. men jag hade mer än gärna önskat vi kunde
vara vänner.
M- antar att du syftar på fredric. och ja, vi är fortfarande bra vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0