You’ve got that smile, That only heaven can make.I pray to God everyday, To keep you forever.




har varit med min man hela helgen. i fredags var det helt sjukt härligt väder så vi åkte till halmstad,
daniel skulle jobba och jag kikade runt i affärer. gör mysigt! och på kvällen mötte vi upp andreas
och sarah och satte oss på en uteservering och käkade och drack gott. dock gick dom vid 10 tiden
så då mötte vi upp viggi och dom andra för några drinkar till och sen slutade de med en utgång! och
igår blev det bara mys, köpte kina mat och hyrde "himlen är oskyldigt blå". skönt med en lungt kväll.
idag har vi inte gjort så mycket, tog en fika i stan med victor och joakim innan daniel skulle iväg på
fotbollsmatch, hade tänkt sätta mig och plugga lite på nationella svenska talet jag ska hålla på
onsdag, harre säger jag bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0