they say that love is forever, your forever is all i need.


i söndags åkte jag ju som sagt ner till min kärlek och om jag ska vara ärlig minns jag inte
vad vi gjorde, eller joo! vi grillade med viggi och joakim, tog oss en liten cykeltur och handlade
godis och sen kollade vi på bigbrother. första grillningen för iår, och herre så gott de va!
i måndags åkte jag med daniel när han skulle jobba i borås, var på lager157 för första gången,
vilken besvikelse. hade inte förväntat mig något större men kom igen lixom? jaja, vi kikade runt
lite innan vi fortsatte upp till trollhättan innan vi åkte hem igen. I tisdags var jag med sarah, myste
på hennes balkong med kycklingsallad, tzatsiki och sen jordgubbar.
på kvällen blev det badminton med daniel och victor. gryymt kul faktikst! haha var helt genomsvett
när dom var klara med mig. åkte sen hem och kollade på the way back, skitbra film för er som inte
redan har sett den! och igår kom terra ner, skönt att se henne och få prata av sig! inte setts på
ett par dagar och knappt pratat med varandra i telefon, och då vi oftast pratar minst 5 gånger
om dagen var det rätt mycket att prata om den här gången vill jag lova!
borde lägga mig snart, ska ta bussen in till uddevalla och möta upp sarah tidigt imorgon. sen blir
det tåget ner till göteborg. terra kommer även också lite senare. förfest hos sarah och sen
vidare till parken där figge och hans band spelar innan min käre pojkvän och soda ska agera
dj. haha kommer bli en underhållande kväll känner jag på mig!



från badmintonen i tisdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0