If you love something, set it free. If it returns, its yours forever. If not, it was never meant to be.

'
'
jag lever fast att jag inte bloggat på ett tag, åkte hem vid tolv från skolan idag då jag inte mådde något bra alls. sen när jag kom hem blev det inte bättre, kände mig helt yr och spyfärdig. har jätte ont i magen på ett konstigt sätt. vet inte hur jag ska beskriva det riktigt. försökte få i mig lite mat iaf men när allt bara smakade äckligt så la mig och sov från 3 till nu, kvart i 7. bra jobbat där therese! känner mig dock inte ett piss bättre nu. får bara hoppas att jag kan somna inatt. igår spydde jag bara sådär, mådde inte dåligt eller något. hade lämnat blod på morgonen men kan ju inte ha vart något med det, för kände inte ens de minsta av att jag var yr efteråt. men hade ju en sån period för ett två årsen? då jag bara spydde tit som tätt. överallt och ingenstans. orkar bara inte få den skiten igen och orkar verkligen inte bli sjuk nu när det är lov nästa vecka! kanske är det de tråkiga och förjävliga vädret vi haft idag som gjort mig dålig, bara tanken av att det ska vara lika kasst väder imorrn får mig att vilja spy så, får hoppas det är de som ställer till det!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0