April 14, 2011.

morgonen började med att jag fick ta ett tåg ifrån göteborg kvart i 7 för att åka in till skolan och
skriva skriftliga nationella i svenska. efter det tog jag och terra en sväng in till torp och kikade
innan hon körde hem mig, duschade och tog en powernap innan jag satte mig på bussen ner till
göteborg igen. mötte upp daniel och victor och vi åkte och käkade pizza och sen satte vi oss
på en gör mysig uteservering och tog en öl i solen. älskar vädret, undeeerbart!! sen har vi inte
gjort så mycket, sett på big brother och käkat godis. nu väntar jag på att min gos ska skicka klart
alla sina jobb mail så att vi kan lägga oss och mysa! natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0