if it still hurts, you still care.

jobbade tillsammans med min nathalie idag, alltid kul då vi inte ses lika ofta längre.
så när jag hade slutat väntade jag på henne och så drog vi hem till henne
blev en spontan tur till bion och såg Water for the elephants. åå vilken mysig film!!så himla fin, grät floder! är ett tillfälle i filmen då man känner FAN VA RÄTT, och så klart uttryckte jag de med hela kroppen och klappade till med händerna?! men som tur va var jag inte ensam med de utan de gjorde även nathalie? fråga mig inte varför. ha ha. skämdes ihjäl efteråt så blev att kuta direkt till bilen när filmen var slut! men som sagt, vilken film, rekomenderar den starkt!♥ rober pattison är ju inte helt fel alltså!!ska nog lägga mig nu, är helt slut, ska bli så skönt att INTE ställa klockan imorgon utan bara få sova ut!!!! jävlar om nån skulle väcka mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0