Du gjorde mig hel, du gav mig en mening, så när vi skildes åt så tog du den med dig.





vaknade tidigt igår, elak som jag är, så drog jag även upp en halvsovande joachim och så la vi oss ute och solade, låg ute näst in till hela dagen,  sjukt underbart!
grillade även för första gången iår igår! fan så gott det är med grillat alltså, kändes verkligen som sommar! vaknade tidigt även idag med, men vid ett snåret vände det, kom massa moln och blev inte alls lika fint längre. tråkigt, så då drog jag med mamma till torp och handlade till joachims påskägg, som han ska få utav mig! märkte när jag kom hem att ägget var alldeles för litet för att alla mina saker och godis skulle få plats. ändå köpte jag det största ägget dom hade, typiskt! men de löser sig! blir en sväng ner till göteborg imorrn, träffa michaela och uträtta lite ärenden och så!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0