BACK ON TRACK!

då va man hemma igen efter att rest jorden runt, nä skämt och sido om det ändå hade vart så!
har inte bloggat sen jag gick på påsklov? kan det stämma.. haha så usel
tiden har som vanligt bara sprungit iväg, lika fort sprang mitt påsklov tyvärr iväg
hade iallafall en underbar påsk med massor av sol, en av andledningarna till mitt dåliga uppdaterande?
gick ut på skärtorsdagen i lysekil, aldrig mått så dåligt i hela mitt liv som jag gjorde den dagen efter
låg i princip hela långfredagen med bagrus. lyckat? eller kasst? jag vet inte! inga bilder fick jag heller.
tror jag gav min kamera lite lov oxå, för har inte ens tänkt tanken att ta med mig den.
Igår drog vi tjejer på en roadtrip till halmstad efter många om och men. kul att träffa killarna
igen då vi inte ses allt för ofta längre! väl där nere blev det utgång, var väl hemma vid 4 tiden igen och
då blev det disney allsång och även dans för vissa av oss! åkte hemåt imorse när vi vaknat och
packat, blev ett stopp på ikea för frukost och sen gasen i botten hem till dalen. ikväll har det inte
hänt så mycket, helt död efter gårdagen och så är jag även barnvakt så för min del blev det en lugn
valborg iår. michaela kom  även förut och gjorde mig sällskap, ska snart ge oss ut på en biltur, hämta
joachim i lysekil bland annat!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0