borås here we come!

längtar så tills på torsdag, dels för att de är löning & för att jag och joachim skall till borås då!
ska bli så jävla roligt, hoppas bara på fint väder, ja menar 99 av 100 så regnar det ju där.
vi har iallafall planerat in en sväng till djurparken, tro de eller ej men de är joachims stora önska.
haha han är helt uppspelt över att få se alla djuren, som ett barn på julafton typ. han asså!!!♥♥
och en sväng till knalleland och så. hälsa på kusinerna en sväng oxå kanske. får se vad vi hinner.
vi ska nämligen åka buss, tar ju endast 3 timmar och går jätte bra med bussar hela tiden så varför inte. vi båda har ju ändå busskort. idag har jag bara legat ute i solen och gottat mig, gjorde mig lite fruktsallad med melon, nektarin & banan i! riktigt mumsigt!! imorgon åker jag nog hem till munkedal en sväng medans jocke jobbar. idag när jag kollade på lite blev jag så jävla sugen på att tattuera mig, haha vet inte vad som for i mig, så bäst jag åker hem imorgon. är ju inte helt hundra riktigt änu på den jag tänkt mig, om stället är rätt och så, så då dröjer det om man heter therese karlsson! nu blev ni allt bra nyfikna?..tss;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0