det är måndag idag va?

fytusen vilket väder vi har, jag blir så jäkla rastlös fasten att jag egentligen bara vill ligga inne och mysa, inte lyfta ett finger. åkte hem till munkedal en sväng igår, betalade räkningar, bäddade rent, lämnade tvätt, plockade iordning lite och så, fick ett av alla mina dampryck så att säga! haha. åt även grillat ute på alltanen med familjen när det regnade som mest, mysigt! åkte sen tillbaka till jocke på kvällen och såg på film och myste med glass, hallon och blåbär! mums, det var gott! vi såg på the mechanic och the roommate. the mechanic var så jävla grym! har ben foster ens gjort nångon dålig film? sjukt grym är han! rekomenderar den starkt! the roommate var så jävla knäpp, fy alldels för hemsk för mig! låg livrädd när jag inte dreggla till snyggingen cam gigandet vill säga! haha idag vaknade vi sent, åt inte frukost förens ett, haha hur ska det gå när klockan ringer klockan kvart i sju imorgon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0