dagens åsikt!

var på jakt efter jordgubbar idag, då varken konsum eller ica hade, gav vi oss bort till vivo.
en till liten matbutik här i brastad. där dom verkligen har allt! kändes som att komma utomlands när man klev in genom dörrarna ungefär. första gången jag var där idag och sista.  fyfasen vilken butik, den lever verkligen upp till dess rykten! hur kan man låta det se ut såhär i sin butik? hade det varit min hade jag skämts! jobbat över, börjat tidigare eller anställt fler! jag blir tokig när jag ser sånt här, det är inte långt ifrån att jag ställer ner min korg och tar tag i saken med egna händer! jag tycker de är viktigt att ens matbutik ser fräsch ut och att varorna är detsamma! kanske är jag jävligt arbetsskadad eller håller ni inte med mig? ja menar, hur fort går det inte och plocka iordning på bild ett tex. tragiskt om ni frågar mig! som tur var jordgubbarna iallafall fräscha och hur goda som helst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0