this time, last year. everything was so different.

.hade på ett sätt velat tillbaka till skolan idag igen som så många andra, få lite rutiner, och träffa kompisarna varje dag men framför allt tryggheten. (inte plugget de kan vi skippa)
för jag har fan inte en susning om vad jag vill göra, vad fan vill jag bli? vad vill jag göra av mitt liv?
önskar jag var en av dom som visste.  jag har mer vart " när jag blir stor vill jag bli ... lycklig."
och jag är verkligen världens lyckligaste just nu, men de är som om något saknas. som om jag inte kan få nog av allt mitt grubblande om just frågan vad jag vill göra med livet. har börjat tappa räkningen nu hur många gånger jag ställt mig dessa frågor. jag vet bara vad jag INTE vill. vill ju gärna hinna se mig runt i både sverige och i världen innan jag fastnar här hemma.. med man, bil hus hund volvo you name it..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0