Aug. 26, 2011.

Hade en jätte mysig heldag i borås igår med mitt hjärta!♥
först åkte vi till djurparken och gick där några timmar, fikade och kollade på alla fina djuren! så himla mysigt!♥ joachim var helt facinerad, fick ibland påminna han om att vi måste traska vidare nu för att hinna med annat oxå! efter blev det en sväng på knalleland, hittade inte så mycket, en väska, fjäderörhängen, korsarmband, liten kuvetväska, iphoneskal, aa det var typ det! blev även en sväng till åhaga till Nelly-outlet. men där fanns det ju verkligen ingentingen, fy så tråkigt! hade iallafall förväntat mig och hitta ett par skor åtminnstonde men nä!
så åkte hem till min morbror och kusiner och åt pannkakor istället! efter vi vart där en timme och tjötat och ätit gott tog vi bussen hem, stannade till i göteborg och köpte en skinnkjol som jag tittat på innnan vi åkte hemmåt till lysekil. där det öste ner regn, vi som hade klarat oss så bra i borås! så typsiskt! helt döda avslutade vi dagen med godis från hemmakväll och filmen boondocks saints! grymt bra film!! hade inte sett den innan, ibland är jag cp som är så efter när det gäller grymma filmer att jag skäms på mig själv haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0