home sweet home!

OCH så var man hemma igen efter lite drygt en vecka i spanien, känns skönt att vara på
hemmaplan igen. har varit riktigt skönt med värme, sol och bad. men hade förväntat mig en
lite annorlunda resa om man säger så, tänkte inte riktigt efter när vi bokade resan tror jag.
par resor är väl kul, men absolut ingenting för mig! om man bokar med ett
par är de viktigt att paret är lika en själva annars funkar det inte och det var väl de som
hände här. men jag och daniel gjorde ändå det bästa av situationen, vi hade lika kul som
alltid tillsammans♥
har druckit världens godaste mojito, shoppat, legat vid standen, fått masage, haft mysiga
dejter med min älskling, goda middagar, sköna poolhäng, med mera med mera.
trots att jag hade velat ha en lite annorlunda första resa med daniel ska jag
inte klaga, jag ska bara lära mig av mina misstag som en kär vän sa till mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0