we are afraid to care too much, for fear that the other person does not care at all.

.sitter just nu på min lillebrors data, min har gått sönder. orkantee. tvekar just nu på vad jag ska göra, om jag ska köpa en mac nu, (som min babe typ tycker jag är idiot om jag inte gör)..eller en begagnad billig en, känner inget större behov av en data igentligen, har ju iphonen, men till cv och bilder vill jag ha en! men tycker det är så jävla tråkiga pengar, hade hellre lagt dom på en resa eller något jag tycker är kul men de är väl alltid så. inte lite avundsjuk på michaela som är i spanien och har det gott heller. själv har jag jobbat idag, inte så konstigt med tanke på att de var fint väder idag, lyckas alltid pricka in dom fina dagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0