annandag jul!

Vill börja med att säga att jag haft en så himla mysig jul! Dagen innan julafton var vi hos Joachims familj i Brastad och myste! Jätte trevligt! På självaste julafton myste jag & Joachim först till Kalle anka hemma i soffan innan vi började med vårt flängande! Åkte först hem till mamma där det blev världens julbord & godis i mängder, rullade därifrån ut till pappa i Kungshamn där det blev annelies goda tomtegröt! På vägen hem åkte vi inom Joachims familj en snabbis! Jätte mysig & trevlig dag! Saknade dock min faster & snön.. Och längtar tills man får "egen familj" eller blir de ännu mera flängande då? Hahah..fast lär ju dröööja!!! Vill tacka alla så hjärtligt för allt!! Igår blev de utgång på havsbadet, med joachim, hans kompisar, ida & hennes kompisar! lätt bästa kvällen på länge och på havsbadet! Hade så jädra skoj, mycket folk, bra musik, jag dansade i princip hela kvällen, Joachim shottade?!?!? Han som aaaldrig shottar! Saknade dock min gammeldansk kompis igår! Tyckte tom om gammeldansken igår, Haha de som smakar SKIT!! Har mått ovanligt bra idag?! uppe halv 12 och gjorde gröt! Joachim gick väl inte upp förens närmare halv fyra... Haha! Antar han mådde som han förtjänade ;) nu ikväll har jag legat & dregglat framför Victoria's secret fashion show!! Så jäävla snygga brudar, grr!! Nä nu ska jag lägga mig, jobb imorrn!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0